Velkommen til Ansgarskolens campus

Alumni- og reuniondag - lørdag 16. juni 2018

Lokalitet

Ansgarskolens campus ligger i flotte omgivelser på Hånes med utsikt over Topdalsfjorden mot Kristiansand.

Adresse:
Ansgar Teologiske Høgskole
Telefon:  38 10 65 00

Det er daglige direkteforbindelser til/fra Kristiansand med buss, tog, fly og båt (direktefly og båt daglig fra Danmark).

Priser

Pris for deltakelse lørdag er satt til NOK 400,-. Avgiften dekker administrasjon, lunsj, kaffe, kake og grillmat. Ønsker du overnatting koster det kr. 700,- pr. døgn for enkeltrom og kr. 425,- pr. person i dobbeltrom. Prisene er inkl. frokost. Det er seperate senger i dobbeltrommene.

Overnatting på Ansgar Sommerhotell2img_1470

Ved siden av skolen ligger skolens studenthjem som overtas av Ansgar Sommerhotell hver sommer. Studenthjemmet består av flere bygg som til sammen har plass til 144 elever/studenter.
Overnatting før/etter lørdagens arrangement kan bestilles på www.ansgarsommerhotell.no eller på mail til [email protected].

Påmelding til arrangementet gjøres innen midnatt søndag 3. juni på deltager.no.

Parkering

Skolen har 2 parkeringsplasser i nær tilknytning til skolen. Parkering er gratis.

Resepsjonen

Skolens resepsjon vil være bemannet hele arrangementshelgen.

Kantine

Arrangementets måltider serveres i eller utenfor skolens kantine.

img1648.

Bibliotek

Ansgarskolens bibliotek - Mosvolds bibliotek - er et fagbibliotek med vekt på teologi, musikk, psykologi og interkulturelle studier. Samlingen består av cirka 25 000 bøker, i tillegg til tidsskrifter og filmer. Du kan søke i bokbasen på bibliotekets nettside /bibliotek.  Der finner du også utlånsreglement og annen informasjon.

Ansgarkapellet

Ansgarkapellet åpent alle dager 08:00- 22:00 hele året.
Kapellet er åpent for alle, både studenter og besøkende. Les merimg_1036

Internett

Skolen har gratis trådløst nett på hele campus. I tillegg har biblioteket seks stasjonære PC'er koplet mot Internett.

Reunion/Alumni-komiteen

Erling Eriksen, Allan Neset, Berit Rasmussen, Maria Grün, Turid Leksbø, Katrine Torvik, Sunniva Eid, Johnny Omdal, Eirik Fidjestad, Thomas Vårlid, Ingunn Breistein og Janet S Hansson.

Kontakt

Ta kontakt med Renate Svendsen for mer informasjon om arrangementet, overnatting og andre praktiske spørsmål.

7a28601e8a976c86e435cb6941040ace.jpg
Renate Svendsen
Daglig leder, Ansgar Sommerhotell

Se hvordan skolen har utviklet seg

Ta en 3D-tur rundt på skolen før alumnihelgen. Klikk på bildet under og naviger deg rundt med mus og tastatur.

campus-i-3d