Skoleavslutning skoleåret 2017-2018

Ansgarskolens avslutningsfest lørdag 9. juni 2018

img_5739

Tekst og foto: Thomas Vårlid

Godt over 230 personer var med å feire skoleåret 2017/18 ved Ansgarskolen. Det ble en god avslutning med fokus på alt det gode studentene har oppnådd gjennom året.
img_5773

Noen har avsluttet sin bachelor, andre sin master. Og en rekke studenter er i gang med sin livs-utdannelse. Vennskap er opprettet, lesing, skriving og atter lesing er gjennomført. Eksamener og oppgaver er avlagt. Karakterer er gitt og sommeren står for døren.

Alt dette ble markert lørdag 9. juni med middag for studenter og foresatteter i skolens kantine og etterfølgende samling i Ansgarkapellet. Her fikk studenter utdelt sine bachelor og mastergrader av studiesjef Reidar Salvesen. Rektor Ingunn Folkestad Breistein delte ut roser til alle studentene og sa noen gode ord.
img_5786

Vi vil samtidig få lov til å si takk for i år, vi er utrolig stolte over alle sammen. Hver enkelt bidrar til at vi er den skolen vi er. En liten, inkluderende, faglig sterk og voksende skole.