Ledige studieplasser

Hvorfor bør du velge Ansgar høyskole som ditt studiested?

Helt enkelt fordi vi tror at du vil bli svært fornøyd hvis du studerer her.

Vi har lærere som kombinerer høy faglig kompetanse med et stort engasjement for studentene sine. Studietilbudene er aktuelle for deg som ønsker å utdanne deg til å jobbe innenfor kirke, menighet, frivillige organisasjoner eller offentlig sektor, herunder helsevesenet, skoleverket eller musikkbransjen.

Vi bygger ut campus og gjør den enda mer tilpasset til studentaktiv læring.  Dersom du ønsker å bo nær skolen har vi flotte studenthybler som ligger nær sjøen. Med rundt 350 studenter på campus er det ikke så vanskelig å finne noen å bli kjent med. Studenter og ansatte lunsjer sammen i skolens storstue; vår nyutbygde kantine.

Vi er en høyskole som bygger på kristne verdier, og skolen er åpen for alle, uavhengig av tro eller livssyn. Vår visjon er å være en skole som former, forener og forandrer. Vi ønsker å gi studentene et godt verdigrunnlag som de kan ta med seg ut i arbeidslivet.

Hvilke studier som har ledige studieplasser finner du på nettsiden til samordna opptak

Velkommen til Kristiansand!

Ingunn Breistein