Informasjon som samles inn vil kun benyttes internt og ikke bli delt med 3. part. Vi lagrer heller ikke informasjon som gjør det mulig for oss å identifisere deg personlig.

Cloudflare er en tjeneste som tilbyr weboptimalisering og sikkerhetstjenester for å forbedre og beskytte nettsider. Dette inkluderer en omvendt proxy, pass-through-sikkerhetstjeneste og et distribusjonsnett for innhold. Cloudflare samler informasjon om besøkende når de bruker vår nettside. Denne informasjonen kan omfatte, men er ikke begrenset til, IP-adresser, systemkonfigurasjonsinformasjon og annen informasjon om trafikk til og fra nettsiden. Denne informasjonen brukes av Cloudflare for å betjene, vedlikeholde og forbedre sine tjenester Dette kan for eksempel være for å hjelpe oss med å oppdage nye trusler, identifisere skadelige tredjeparter og gi mer robust sikkerhetsbeskyttelse.

Nettsiden lagrer søkeord som brukes av deg som besøkende. Opplysningene benyttes av redaksjonen for å utforme og forbedre nettsidene med relevant informasjon for deg. Søkeordene som lagres knyttes ikke opp imot data som gjør det mulig for oss å indentifisere enkeltpersoner.

Personvernerklæring

Mer informasjon om Ansgarskolens personvern finner du her.

Sist oppdatert: Mars 2022